Jul 2, 2011

~Tamat sudah...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...tamat sudah exam bahasa kuin pada hari jumaat 1/7/2011. Dengan rasminya telah berakhir minngu bahasa kuin yang berlangsung selama 3 minggu selepas Minggu Silaturrahim(MSR). Sekarang cuti seminggu sementara menunggu keputusan exam sama ada aku layak ke tak masuk sem. Minta-minta la bila dapat keputusan exam nanti aku lulus. Exam hari tu bukan main payah lagi.EPT ok la lagi. Steady je. Bila buka ja soalan APT...fuhh..tak tau nak jawab apa. Soalan petikan tak faham langsung. Mudah-mudahan exam tu tidak menghampakan aku..Aku dah cuba lakukan yang terbaik dah sampai demam-demam.Harap-harap lulus...^_^


Ni lah group aku masa kursus bahasa...
Group 8(Kelas B-4)
~Ukhuwah Fillah Abadan Abadaa~




NazieQa

No comments:

Post a Comment